اسکلت فلزی بلاگ اسکای

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ اسکای دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

اسکلت فلزی بلاگ اسکای

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ اسکای دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

جرثقیل های متحرک، بخش اول

به طور معمول ، جرثقیل های سواری کامیون نیازی به جرثقیل پشتیبان برای مونتاژ سایت ندارند و به زمان تنظیم بسیار کمی احتیاج دارند. این دو ویژگی بدان معنی است که آنها برای کمیسیون های یک روزه و یک روزه مناسب هستند. اشکال اصلی آنها این است که برای دستیابی به ظرفیت بالابری از یک وسیله نقلیه سبک ، ردپایی بزرگتر از جرثقیل خزنده معادل آن لازم است. با استفاده از برآمدگی می توان اندازه ردپای را افزایش داد ، اما برای تهیه یک پایه محکم و اطمینان از پایداری کافی ، شرایط مناسب زمین لازم است.

جرثقیل های خزنده سخت تر از جرثقیل های سوار شده با کامیون هستند. بنابراین شرایط زمینی از اهمیت کمتری برخوردار است. جرثقیل های خزنده ممکن است با بارهای معلق در سایت سفر کنند ، زیرا آنها بدون استفاده از ظریف ها پایدار هستند. آنها همچنین از ظرفیت بالابری نسبتاً بالایی برخوردار هستند. اجاره روزانه برای جرثقیل های خزنده امکان پذیر نیست ، زیرا حمل و نقل از آنجا و از سایت گران است و نیاز به مونتاژ سایت دارد. آنها با این حال نسبت به جرثقیلهای سواری کامیون برای مدت طولانی در سایت در یک مکان نسبتاً ثابت رقابتی تر هستند.

  

جرثقیل های تمام زمینی سازش بین مزایا و مضرات جرثقیل های خزنده و جرثقیل های سوار شده با کامیون را فراهم می کنند. آنها حدود 20٪ گرانتر از استخدام دوم هستند.

 


جرثقیل های متحرک معمولی ، از جمله خزنده ، جرثقیل های سوار بر کامیون یا همه زمین ، دارای ظرفیتی در حدود 30 تن تا 50 تن هستند. بزرگترین نمونه ها در بیش از l000 تن رتبه بندی شده اند. با این حال ، ظرفیت بلند کردن واقعی تابعی از شعاع است و ممکن است برای یک وضعیت معین بسیار کمتر از ظرفیت امتیاز باشد. برای افزایش ظرفیت جرثقیل های بزرگ برای کاربردهای یک طرفه ، می توانید از دکل های بلند کردن سنگین استفاده کنید.

منبع: steelconstruction

نظرات 1 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 02:15

جرثقیل های تمام زمینی بیش از l000 تن وزن دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد