اسکلت فلزی بلاگ اسکای

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ اسکای دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

اسکلت فلزی بلاگ اسکای

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ اسکای دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

سازه های فلزی | کار های بزرگ

سازه ی فلزی و انواع آن در ساختمان سازی :

یکی از انواع سازه های فلزی سازه در ساختمان سازی می باشد که مصالح اصلی آن از فلز (فولاد) تشکیل شده که بسیار مقاوم بوده و نیروی زیادی را تحمل می کند .

اتصالات بکار رفته در این نوع سازه از نوع پرچی جوش یا پیچ است که بسته به نوع اتصالات قطعات مربوطه طراحی شده و اقدامات و کنترل های مربوطه روی آن انجام می شود .

سازه های فلزی از پیش ساخته شده به دلیل افزایش سرعت در کارساخت و ساز و فراهم آوردن ساختن فضاهای بزرگ بدون حضور ستونهای میانی در ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته و خواهان بسیاری پیدا کرده است.

سازه های فلزی به دلیل عملکرد سه بعدی که دارند امکان ایجاد سازه هایی با قوس و گنبدی شکل را نیز فراهم آورده است.

انواع سازه های فلزی :

۱سازه های قابی

که مجموعه‌ای از ستونها (عمودی) و تیرها (افقی) میباشد و با اتصالات ساده یا گیردار (خمشی-صلب) به یکدیگر متصل میگردد.

سازه های قاب بندی شده (قابی) که در اغلب ساختمان های رایج امروزی به کار رفته است بیشتر برای ایجاد ساختمانهای صنعتی و یا ساختمان های چند طبقه استفاده می‌شود که امکان تحمل نیروهای قائم و جانبی را دارا است که در ساخت پل نیز از آن استفاده می شود.  ادامه مطلب ...

تکنیک های نصب

تکنیک های نصب: جرثقیل ها و MEWPs (Platforms Work Elevating Working) عمدتا برای احداث کارخانه های فلزی سازه برای ساختمان ها و پل ها در انگلستان استفاده می شوند ، اگرچه بعضی اوقات تکنیک های دیگری برای ساخت پل های فلزی استفاده می شود. به طور کلی جرثقیل ها ممکن است به دو دسته گسترده ، موبایل و غیر متحرک تقسیم شوند. دسته اول شامل جرثقیل های سوار شده با کامیون ، جرثقیل های خزنده و جرثقیل های همه زمینی است ، در حالی که دسته دوم در اصل جرثقیل های برج را شامل می شود.

از MEWP برای دسترسی به کارخانه های فولادی در طول نصب استفاده می شود ، یعنی برای محکم کردن قطعات که توسط جرثقیل در آن قرار گرفته اند. با این حال ، خود MEWP ها می توانند هم در زمین و هم در کارخانجات فولادی تا حدی برپا شده برای ساخت عناصر سبک تر از فولاد بطور مستقیم تهیه شوند ، در صورتی که اقدامات ویژه ای برای پشتیبانی از MEWP انجام می شود (به عنوان مثال بخش های فولادی برای عمل به عنوان ریل های پشتیبانی شده از فولاد تا حدی ساخته شده). همچنین باید از فولاد بررسی شود که می تواند وزن MEWP را پشتیبانی کند.

  ادامه مطلب ...

اسکلت فلزی در تهران

اجرای اسکلت بتنی-اجرای اسکلت فلزی- فنداسیون - ارماتور بندی - قالب بندی - بتن ریزی - دیوار برشی - دیوار حائل - ساخت مخزن بتونی و سایر در تهران و سایر استان ها،  با اکیپ اجرایی متخصص - متعهد و قیمت مناسب
با مصالح و بدون مصالح کلیه مناطق تهران
عمده خدمات طرح و اجرای قابل ارائه توسط شرکت به شرح ذیل می باشد:
* تحکیم جداره ها و گودهای شهری به روش نیلینگ - انکراژ - دیوار برلنی و ترکیب روش های مذکور
* بهبود پارامترهای مقاومتی خاک به وسیله اجرای میکروپایل
* تحکیم بستر با روش های تزریقی، نظیر Jet Grouting
* طراحی های ژئوتکنیکی
* آزمایش های کنترلی نیلینگ - انکراژ و میکروپایل
* پایش و کنترل تغییرات در پروژه های ژئوتکنیکی