اسکلت فلزی بلاگ اسکای

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ اسکای دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

اسکلت فلزی بلاگ اسکای

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ اسکای دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

SADAR + VUGA اولین بار در مسابقات کالج دانشگاه گنت موفق به کسب مقام اول شد

SADAR + VUGA با همکاری LENS ° ASS Architecten به عنوان برنده یک مسابقه دعوت شده برای طراحی سه ساختمان جدید در پردیس Schoonmeersen از کالج دانشگاه گنت در بلژیک انتخاب شده است. طرح جامع توسعه دانشگاه شامل یک ساختمان جدید برای مطالعه کار اجتماعی (SOAG) ، یک تالار ورزشی ورزشی و نوسازی ساختمان B است که شامل پلاژ دانشجویی مجاور است. انتظار می رود این پروژه بسیار پیش بینی شده در اواخر ماه مه آغاز شود. پس از استراحت ادامه دهید تا در مورد هر یک از امکانات جدید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

     

 


هدف این پیشنهاد ایجاد دو دروازه جدید دانشگاه است که با یک اتصال "فضایی و آزمایشی" در ارتباط هستند که یک مرکز اجتماعی جدید با نام دانشجو پلازا را در خود جای داده است. هر پروژه شخصیت متمایز خود را به نمایش می گذارد و اولین نشانگرهایی خواهد بود که لحن پیشرفت در آینده دانشگاه را نشان می دهد



ابتدا ، یک حجم مستطیل قابل نفوذ برای ساختمان جدید برای مطالعه کار اجتماعی (SOAG) صحنه را برای دروازه پردیس جنوبی دانشگاه تعیین می کند. دوم ، یک حجم بازتاب دهنده بالا باعث ایجاد سالن ورزشی جدید و دروازه پردیس شمالی خواهد شد. و سوم ، یک چشمه بزرگ دایره ای به عنوان اصلی ترین نقطه تجمع پلاک دانشجویی عمل می کند و یک کافه تریا جدید از سالن موجود بیرون می آید. هدف از هر سه پروژه تبدیل شدن به قطب های اجتماعی در داخل محوطه دانشگاه و مقصد جدید عمومی برای شهر گنت ، باز کردن پتانسیل واقعی یک دانشگاه در داخل یک دانشگاه است.


ساختمان جدید برای مطالعه کار اجتماعی (SOAG):

ساختمان جدید SOAG اولین سازه ساخته شده است. حجم ایستاده رایگان آن از Voskenslaan خاموش شده است و یک فضای انتقالی باز برای خانه های مسکونی کنار خیابان و محور سبز بزرگ توسعه طرح جامع آینده ایجاد می کند. ساختمان با استفاده از غشای سایه دار نفوذ پذیر و لایه های افقی که به طور یکنواخت حجم شفاف ساختمان را می پیچند ، با محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کند. این بسته با باز شدن در ضلع شمال غربی ساختمان ، برای ایجاد یک قوس بزرگ ورودی در جلوی پلازا ، با فضای داخلی آن ارتباط برقرار می کند و فضای داخلی ساختمان ها را نمایان می کند و از بازدیدکنندگان استقبال می کند.

این ساختمان به عنوان یک "فضای خبری ترکیبی" عمل می کند ، که در آن دانش آموزان ، معلمان ، بازدید کنندگان و عموم مردم با یکدیگر ملاقات می کنند ، تعامل ، مطالعه ، کار و بازی می کنند. دو دهلیز بزرگ دور ، اتصالات بصری را در تمام قسمتهای داخلی ساختمانها ایجاد می کنند ، در حالی که گردش گردش عمودی و افقی در لبه های دهلیزها یک انتقال صاف بین کفها را فراهم می کند ، بنابراین نیاز دالان ها را از بین می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد